Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

266. Η παράσταση αρχίζει...



Θαυμάζω την ευρηματικότητα των σκηνοθετών όταν προβάλουν  στην αρχή της ταινίας τους τίτλους με τα ονόματα των συντελεστών. Τα γράμματα «τρέχουν» από κάτω προς πάνω ή αντίστροφα, από αριστερά προς τα δεξιά ή αντίστροφα, με ή χωρίς σκιτσάκια ή φωτογραφίες, με ανασυνθέσεις των γραμμάτων που αποτελούν την κάθε λέξη, με ποικιλία χρωμάτων και πάει λέγοντας.

Για να πρωτοτυπήσουν, βάζουν τους τίτλους όχι στην αρχή της ταινίας, όπως συνηθίζεται, αλλά αργότερα ή τους αφήνουν για το τέλος.   

Έχοντας εξαντλήσει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς, το μόνο που απομένει σε ένα σκηνοθέτη για να πρωτοπορήσει είναι να…κόψει εντελώς τους τίτλους. Αν θέλει μάλιστα να επαναστατήσει, μπορεί να αφήσει τους τίτλους και να…κόψει την ταινία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου